tirsdag, juni 20, 2006

Hvordan starte 1

Her ligger min andre screencast - eller skjermvisning om man vil. Den tar for seg hvordan man setter opp en blogger-konto og hvordan man legger inn et feed (stor fil)Jeg ser at det er ting som kan bli bedre. Desverre har jeg litt problemer med å kjøre captivate på maskinen. C disken begynner å bli full, og vi (ikt-assistent) har prøvd å løse problemet uten hell så langt. Jeg velger alikevel å legge ut disse første forsøk på screencasting med tanke på innholdets verdi. Det som kan bli bedre er forhåpentligvis alikevel ikke så ille at det er helt uforståelig. Det dreier seg i hovedsak - så langt jeg kan se - om detaljer. Om det alikevel skulle være noe som blir helt i det blå, så vær så vennlig å kontakt meg: jeatr@online.no, eller legg igjen en kommentar nedenfor. Lykke til som blogger og podcaster!

Ingen kommentarer: